Norge bil >> Bil >> reise >> Content

Disney World Revisited Det er en Magic Kingdom

Så snart jeg gikk av flyet i Orlando International Airport Jeg la merke til at noe var annerledes. Det hadde vært en lang tid siden jeg hadde vært til Disney World, og jeg visste at jeg var i for en spesiell godbit. Vi tok en flybuss til hotellet og adrenalinet begynte å strømme. Jeg begynte å bli antsy som en liten gutt. Vi hadde planlagt å gå ut til middag etter at vi sjekket inn, og deretter komme tilbake til rommet for å slappe av og få en ny start i Magic Kingdom i morgen, men når vi var der kunne jeg ikke wait.we besluttet å trykke Magic Kingdom den kvelden! Disney klassikerne er alltid stor, og vi hadde sett dem så mange ganger jeg visste at vi kunne slå ut våre favoritt karuseller og attraksjoner som kveld. Som ville gi oss litt ekstra tid til å besøke Epcot og de andre parkene på følgende dager. Jeg elsker å ta bilder i Magic Kingdom og med min hendig lomme stativ kan jeg få noen gode nattbilder. Askepotts slott er kjempebra om natten og når du får akkurat den rette skutt det føles godt. Jeg spilte med noen innstillinger og var i stand til å få min kones ansikt, i fokus, så vel som de fleste av slottet. Hun hater når jeg gjør det fordi det tar et par forsøk, jeg har aldri sagt jeg var en fotograf. Hvis du aldri har vært så du kanskje ikke vet Magic Kingdom var den første parken bygget i Disney World. For meg holder det fortsatt den samme magien det gjorde i begynnelsen. Noen av attraksjonene jeg måtte gå var Pirates of the Caribbean og Country bjørn Jamboree. Uavhengig av alder, er Magic Kingdom en flott tid. Jeg har hørt at du kan fortsatt gifte seg foran slottet, men prisen er ganske høy, så hvis du planlegger ditt bryllup og du bare treffer det stort i Vegas eller på banen så sjekk den out.So neste morgen våknet vi opp litt sent, og min kone bestemte vi bør besøke Epcot Center. Hvis du ikke er kjent med Epcot det er tema etter ulike land. Ideen er at du kan tilbringe en dag og få en følelse for kultur og mat for en rekke land. På 300 dekar er det om lag dobbelt så stort som Magic Kingdom. Du kan besøke de 11 landene i en dag, men jeg anbefaler at du har tenkt i to dager på Epcot. Hvis du prøver å se det hele på en dag vil du bli utmattet. Det er alltid gateartister og Disney-figurer til å stoppe og se og besøke deg hver paviljong for å få en følelse for kulturen. Det er også ritt som Spaceship Earth som bare tar ca femten minutter å sykle etter det som vanligvis er ganske vente å få på. Testbanen gå vognene er populær hvis du har barn og Land Pavilion har noen veldig interessante saktegående pedagogiske rides.As våre dager fortsatte vi besøkte Hollywood Studios, tidligere kjent som MGM Studios. Det er ritt og viser basert på filmer som Indiana Jones og Star Wars. De har en Jedi Training Academy nå slik at barna kan lett sabel kamp Darth Vader. En av de mest populære ritt er Tower of Terror så vær forberedt på en lang vent, vi hoppet over den. Jeg har alltid nyte Studio Backlot Tour, en annen vente pluss det tar over 30 minutter å fullføre, så det går en annen dag, over før det begynte. OK jeg begynner å huske hvorfor jeg ikke har vært tilbake for en stund. Hvor kom alle disse menneskene kommer fra? Ha! På vår siste dag besøker Disney World, tok vi på Animal Kingdom. Vi hadde aldri vært i denne parken før. Alle gjør en big deal ut av Tree of Life, men for meg er det en mann gjort tre med dyr utskåret i det, ja jeg fikk fiket til for at ett. Seriøst, blekner den i forhold til de "ekte" dyrene de har der. Kameraet mitt og jeg likte dyrene. De har også noen gode ritt og mye underholdning. Kanskje fordi det var en ny opplevelse, jeg ikke vet, men jeg likte denne dagen most.Going til Disney World var en stor opplevelse igjen. Dette er en anbefalt ferie for alle enten du har en stor eller liten familie. Det bringer deg tilbake til uskyld av å være et barn, og du vil forlate med et smil og noen gode minner. Takk igjen Mickey.