Norge bil >> Bil >> reise >> Content

En Holiday On Kreta

Vårt mål var Hotel Mare Monte Beach like utenfor Georgiopolis. Vi var pent velkommen i resepsjonen og hadde også noen av våre rom. Dette var romslige og smakfullt innredet. Etter den første gangen alle våre kofferter og poser ble stuet, utforsket vi våre hotellets fasiliteter. Spisesalen var aircondition, hva vi følte ubehagelig, fordi det var veldig kaldt klimaanlegg sett. Etter tre dager, men vi hadde god og vet hvilke steder vi kan sette, uten et kaldt at vi kommer tilbake fra ferie. Neste var resepsjonen rommet til en terrasse for sittende eller stående ordre en espresso drink eller en cocktail. Vårt anlegg hadde en flott svømmehall. Her barnas animasjon midlertidig okkupert bassenget naboen. Alltid under vokter øynene deres foreldre. . Gjennom en liten passasje ble nådd på den vakre stranden. Det kan bli liggende med større skjermer eller sol tak leie. Sjøen var helt varm i denne sesongen og veldig rent. Jeg elsker det når du svømmer på bunnen fortsatt ser ut under vann. Så jeg er hver dag for å bade i sjøen flere ganger, og vi har vært på noen dager det røde flagget ble sett hengende. Siden det var mulig da bare ved kanten i sjøen på grunn av store bølger. Tilbake ved svømmebassenget var det en større kiosk på formiddagen kaffe, kaker, drikke og iskrem ble tilbudt. Jeg må si at hotellet hadde all-inclusive. Rett ved siden av, kunne de hver dag for å delta i gymnastikk klasser og kvelden filmvisninger av animasjon lagene besøk. En liten sidevei fører til Georgiopolis. Men det er også vakkert på stranden der for å kjøre. Det var helt nydelig kveld gåturer på stranden eller kjører. For en dag leide vi en bil, som gikk greit. Utleier kom til hotellet, og pakket alt veldig unbureaucratically fra. Vår tur gikk vestover og så ned over til Hora Slakiom. Serpentine rute gjennom fjellene var imponerende. Ved kysten kom vi til klosteret Frankocastello. Mye å se der var det ikke. Vi kjørte videre til palm beach Preveli. Der kan du nå bare om lag 500 meter ned til stranden. Du kan pedal i en canyon vei som er omgitt av palmer. Besøk denne canyon og Palm beach av mange turister. Siden det er en steinstrand er, solen var ikke så hyggelig. Men veksten og utsiktene enda mer imponerende. Vi kjørte mot Rethimnon. En siste stopp, er vi fortsatt på Kournas innsjøen der vi kan gå fra hotellet kunne nå. Den Kournas Lake er den eneste innsjø på Kreta. Avrenning renner nær Georgiopolis i sjøen, som vi fra vår tur på stranden alltid måtte krysse. En annen dag tok vi bussen til Chania. I sentrum av det pulserende livet på kysten, og det er hyggelig barer og restauranter. De smale gatene inviterer deg til å handle, spasere eller bare for å overraske en. Så nå var enda åtte dager av ferien vår over. Min konklusjon: Vår neste ferie vil nødvendigvis returnere minst 10 dager mer å se og enda mer i mellom for å slappe av. Om maten på hotellet kunne vi ikke klage, fordi det var alltid noe deilig buffet. To ting som jeg utfordrer, var imidlertid de alkoholfrie drikkevarer, som ikke var til å nyte, det være seg cola eller brus eller vann. Vi er vant drikke smaker bedre. Og om kvelden bør du nødvendigvis mygg spray sprøyting