Norge bil >> Bil >> reise >> Content

Telting Med Aliens In Montana

10 minutter fra byen, identifiserte vi skitt gaten som går så mye som Storm Lake. Vi hadde vært der tidligere enn, kort tid umiddelbart etter overføring til Anaconda, Montana. Gaten var vanskelig rundt bilen eller lastebil, men vi kunne ikke motstå overskriften. Denne gangen vi kan gå så mye som tundraen og holde kvelden. Min ektefelle Ana hadde ikke under noen omstendigheter blitt telting over treeline.There har vært et par biler, men ingen i sikte. Innsjøen var glødende fra sollyset, samt fjellene fra Anaconda-Pintler rekke steg opp gjennom det. Det var fredelig og kjølig her på åtte, 000 meter. Vi satt på våre pakker og startet opp banen. Tjue minutter senere har vi vært tidligere innsjøen, samt sti steepened.Hiking med Guns I MontanaRight etter en time av sikk-zagging opp fjellet møtte vi enda en turgåer. Vi snakket kort, og sett pistol i beltet. Dette kan være utbredt i Montana. Vi har sett våpen rundt turstier og inne i barene, sammen med finansinstitusjonen fortellerne ikke engang blunker når kjøperne spasere i å bære våpen - de etter all sannsynlighet har sin own.We aldri spurte denne turgåer hvorfor han hadde en , og ikke bestemme til slutt senere at du vil oppdage Grizzlies inne stedet på perioder, noen ting noen "eksperter" har avslått. I det minste hadde vi vår freon horn å sprenge hvis vi møtte en bjørn, men da muligens som kan bare få bjørnen offended.The trær kjøpte mer kompakt som vi klatret, og endte rett i forkant av Storm Lake Move. Ana ventet tålmodig med flyttingen, selv om jeg kjørte 5 minutter - som vokste til å bli tjue - like mye som toppen av Mount Tiny, om lag ti, 000 meter overlegen. Lite, sammenlignet med flere av de omkringliggende fjellene, likevel det dukket opp ganske mye uhøflig å presentere et nydelig fjell en tittel som that.Later, forrige geit eng, ventet Ana gang mens jeg krabbet opp bergarter for det beste av Kurt Peak ( også ca ti, 000 fot). Jeg kunne ikke avdekke ruten akkurat der jeg kom opp, så jeg gikk igjen opp, så ned mot vest aspektet og til slutt tilbake igjen nordover til din gressbakke stedet Ana var waiting.Perhaps det var dumt å gå bort Ana alene. Bare tre måneder senere, har to gutter blitt angrepet av et fjell løve rundt åsen rett bak byen Anaconda. Den fjorten år gamle sparken sin pistol for å skremme den av. Hver guttene hadde vært sannsynlig større enn min gunless ektefelle. Heldigvis gjorde vi ikke oppfyller noen puma eller bjørn på denne turen, men Ana hadde andre faktorer å ergre about.Tenting Med Aliens In Montana "Jeg lytter til stemmene," hun rådet meg inni teltet den kvelden tid. Jeg forsikret henne var det ingen inne på 10 miles av oss, og da hun var bekymret aliens lander i enga. Pent, kan det produsere en overlegen landing web-site. Vinden truet med å makulere teltet hele kvelden, høres akkurat som hvisker eller skriker av spøkelser - eller romvesener. Ved morgen vinden ga seg, likevel var det effektivt under frysepunktet - tid til å skaffe Ana residence.In tross for kjølig hun hater mye, kunne Ana ikke hjelpe å stoppe å absorbere se så vi krysset den overlegne enger på vei hjem. Fjell, grå med rock, grønn med gress og blomster, og malt med hvite flekker av snø, har vært overalt. Innsjøer satt i dalene, under, ubesøkte for uker av gangen. Vi vil være tilbake igjen dit enda en gang, men kanskje med Bjørn spray og fremmede repellant.Notes: Førtifem miles av ditt Continental Divide Sti flytte som følge av Anaconda-Pintler Wilderness. Andre løyper mens i stedet er på ingen måte tett ansatt. Du vil kunne lett avdekke fjell og hele daler der av deg kan være en menneskelig borgere for gitt at du holder