Norge bil >> Bil >> reise >> Content

Florence Italia Visiting For A Day

Vi var begeistret for å besøke Firenze og visste at vi var i Firenze fra et cruiseskip for bare én dag ville det være vanskelig å se alle attraksjoner og museer vi ønsket å se. Før vi dro til vår tur vi så på de utfluktene som var tilgjengelige fra rederiet og ikke se noe som vi var interessert i. Vi valgte å gå med transport buss som tok oss inn i midten av Florence. Derfra hadde vi kartlagt hva vi ønsket å se og hvordan komme dit. Fordi vi ikke vet hvor bussen skulle slippe oss av når vi planlagt ut vår dag vi visste ikke hva vi skulle se først. Som det viste seg bussen droppet oss av Firenzes største kirke Santa Maria del Fiore også kalt del Duomo. Vi kikket rundt utenfor kirken for en stund å ta bilder av den unike utvendig før du besøker innsiden av kirken og går videre til hva vi hadde planlagt skulle være vår neste sted. Etter bare et par kvartaler gange vi kom til Uffizi galleriet for å finne museet hadde blitt solgt ut for dagen, og ble allerede selger billetter for neste dag. Vår skipet var i havn for bare én dag slik at dette ikke ville gjøre oss noe godt og fordi vi hadde planlagt en god del av vår tid i Firenze for å bli brukt på Uffizi vi var litt disappointed.Since Florence var en favoritt byen Michelangelo mange av hans store kunstverk var i Uffizi og dessverre vi ikke ville komme til å se dem. Hvis vi hadde noen idé Uffizi kan bli utsolgt så tidlig i dag eller i det hele tatt når vi planlegger vår tur vi ville ha gått på linje til en av byens store turarrangører der vi kunne ha fått billetter på forhånd for eksakte dagen vi skulle være i Florence.Now hadde vi minst to ekstra timer til å bruke vi kunne se et annet museum, og kunne ta litt mer tid på de andre attraksjonene vi ønsket å se. Ett museum vi ønsket å se, men hadde ikke tenkt på å se på grunn av tid begrensninger var Museo di Storia della Scienza som var bare et kvartal fra Uffizi. Dette museet viser gamle vitenskapelige instrumenter og utstyr de bruker tilbake i renessansen som astrolabium heller enn kunstverk du normalt forventer å se i et museum. Vi brukte omtrent en time der og ser på alle enhetene vi ikke visste de hadde den gangen og gikk utenfor for å nyte utsikten over elven Arno. Det neste området vi planlagt å se var Ponte Vecchio broen som er et kjent landemerke i Firenze. I denne delen av Firenze områder vi ønsket å se var alle så nær vi kunne stoppe og se andre ting på vei fra ett sted til den andre. For eksempel stoppet vi og så klokketårnet på Palazzo Vecchio og kjøpte noen kunst fra gateselgere mens du går til broen. Når vi kom til brua vi kunne se det var ikke en gjennomsnittlig bro siden det hadde mange små butikker som selger lokale produkter samt en smykker butikken og suvenirbutikker. Vi brukte en anstendig mengde tid rundt på og brua tar i visningen og kultur som var så mye annerledes enn vår egen. Opprinnelig vi ikke hadde planer om å spise lunsj i Firenze fordi vi hadde så mange ting å se at vi ikke tror vi ville ha tid, men fordi Uffizi hadde solgt ut vi endte opp med å ha tid. Vi fant en fin liten restaurant på vei til siste stopp på vår dag og endte opp med å bli morsomt. Vi var fortsatt litt begrenset på tid, slik som vår servitør kom over med menyene vi bare pekte til en annen tabell der folk spiser hva vi ønsket å spare oss litt tid. Vår siste stedet vi skulle se for dagen var Accademia galleriet som var bare to kvartaler unna våre plukke opp punkt som var stor siden det gjorde bedømme vår tid i galleriet enklere. Accademia galleriet huser den berømte Michelangelo skulptur av David. Jeg hadde sett mange bilder av David, men hadde ingen anelse om hvor enorme statuen sto godt over 20 meter, og er uten tvil den midtre delen av museet. Dessverre tar bilder i dette museet er at ikke så David må være et minne. Vi så på mange andre kunstverk i museet før du drar til pickup punkt og tilbake til skipet. Samlet vi hadde en flott dag i Firenze med fantastisk weather.Because vi tok tid til å planlegge kunne vi se nesten alt vi ønsket å se med begrenset tid med unntak av Uffizi-galleriet. Vi fikk vite lærdommen av uansett hvor god din plan er, med mindre du kjøper alle dine museum eller bytur billetter på forhånd ingenting er sikkert